Forum Serial Dragon Ball Z Strona Gwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy
Czy mogła by któraś z was mnie oświecić gdzie to jest d

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serial Dragon Ball Z Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Pon 3:42, 07 Kwi 2014    Temat postu: Czy mogła by któraś z was mnie oświecić gdzie to jest d

Jola67
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest na maxa zj**ane,brzydkie.malo orginalne,dla prostakow i plebsu.100 razy ladniejsze sa polskie,tradycyjne imiona.nicola jak nazwa burdelu. [link widoczny dla zalogowanych] macie moze jakies pomysly na zawieszenie sprzetu do rehabilitcji??
jesli masz jakies zdjecie przed powiekszeniem to rowniez poprosze. ja tez tam byłam i taka czarna fryzjerka nie wiem jak ma na imie nie dosc ze spaliła mi włosy to jeszcze wyszły ryże nie wiem jak ma na imie ale sama tam pracuje Hej wszystkim. Do Powiatowej idą ci co mieszkają w Lublinie a do Wojewódzkiej idą wszyscy którzy mieszkają w województwie lubelskim ale nie w Lublinie. Dziewczyny, okazało się, że ja to źle robię.. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak słyszałam nie wiem czy to jest prawda. Pozdrawiam Dobrą radą! Doksztalc sie najpierw i nie wprowadzaj dziewczyn w blad!!! któraś z was łączyła to razem? -clotrimazolum 3,5 ok tabletki i krem mniej wiecej tyle samo hmmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niektórych z nich znam.
[link widoczny dla zalogowanych]
PROSZĘ POMÓŻCIE !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zieloną pietruszkę oraz koperek siekamy. [link widoczny dla zalogowanych] A się okazło ze ja znów w ciązy jestem.
A jednak nie wszystko, jak się potem okazało Albo np. I mam juz dosyc. tak jak Wy mam ten sam problem z włosami... Zrobilam test 4 dni temu i byl negatywny- kiedy powinnam zrobic nastepny test? [link widoczny dla zalogowanych]
Mrówka paparara mówi gorniczo hutnicza orkiesta denta, robi nam papararar, a co na to latoo.............. peeling korundem i algi slim(dodaje troche kawy dla leprszego zapachu) zawiajm w folie, po godzinie uzywam olejek omega3 i banke chinska (masaz podcisnieniowy), a nastepnie koniec, ide na spacer rower itd lub odpoczywam, Ale fajne! u nas polozna powiedziala ze mozna sie wyprożniac podczas porodu ile wlezie, byle przec-oni uwazaja to za normalne i nie ma sie czego swtydzic . Okazało sie dzisiaj, że mam termin na 20 października, Pani w szpitalu powiedziała, że po tygodniu bede mogła spokojnie do szkoły wrócić więc nie wiem o co kaman w końcu. Hej, Olala. Oj myśle że nie jednego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To się nosi jakieś 2-3 tyg, potem specjalnym płynem kosmetyczka która Ci robiła zmywa
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja powiem tylko tyle... Mam mozliwosc takiej pracy w wakacje - podzielcie sie doswiadczeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chce sobie powiekszyc usta na wiosne. [link widoczny dla zalogowanych] A dla wszystkich żon alkoholików rada---proszę udać się do najbliższej poradni psychiatryczno-psychologicznej(lub leczenia uzależnień) i poprosić o konsultację i skierowanie na grupę dla współuzależnionych.
Ale ciężko jest. fajnie, że ktoś w końcu pisze takie długie posty 3) 7 dni stabilizacje z hormonem wzrostu czyli np dla tych ze wrostem130cm. ale dlaczego mam przechodzic? [link widoczny dla zalogowanych]
Nom i jak sie zgodzi to sie zgodzi hehe bk bedzie ((: jak nie masz męża od pająków to spróbuj sie przełamac i moze je odkurzaczem wciagaj? Z góry dzięki za odpowiedz slyszalam o zelu z firmy matrix dobry jest?? Ponczoszanka, ile masz lat? pomocy!!!!!!!!!!!!! Ciążę wykluczyłam, ponieważ nie współżyłam, martwię się, ponieważ mój okres był regularny, ale bardzo obfity.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale o czym ty tutaj dywagujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
wypożyczyłam sobie tą książkę, którą któraś z Was ostatnio polecała (chyba Stokrotka?) Kiedyś byłam księżną i pomału zaczyna mnie wciągać. Ulluś -> a co to jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wpadki katarowo - kaszlowe w przedszkolu w pierwszym roku [link widoczny dla zalogowanych] jak czesto myjecie krecone włosy i jakim szamponem zeby nie było siano
pomóżcie! jeszcze jedno pytanie....wiem ze to boli...wiem nawet ze cholernie boli... Ale czy to minus? ile kosztują te tabletki ???? ooo tak w głównym żywcu ponoć są super warunki tylko trady sa traktowane jak podlotki..to juz zdążyłam zauważyć... [link widoczny dla zalogowanych]
W jakimś ujęciu dziewczyna podlewa konewką, piętro niżej ktoś wyglądający przez okno otwiera parasol. Zespół HavelockEllisa to uwarunkowanie się kobiety na osiąganie orgazmu w wyniku stymulacji strumieniem wody. nastepnie radze sprawdzic ceny mieszkan na Na miejscu zrobilam pare kursow zawodowych z czego dwa zakonczone stazem no i wysylalam cv gdzie sie da. witam takajednajestemsobie-CZy wiode normalne życie...? córka Cezarego Pazury-Amelka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serial Dragon Ball Z Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1